11 Ocak 2011 Salı

you you you

bak şimdi bir yemek yapıyoruz diyelim ki tarifte olması gerekenler varsa ve gerekli özen gösterildiyse ne kadar güzel bir yemek olur değil mi. ama kesinlikle bir araya gelmemesi gereken malzemeleri bir araya getirdin diyelim abarttık kokoş yaptın yemeği ne oldu yemek berbat oldu.
heh insan da öyle işte. bazı bir araya gelmemesi gereken durumları getir bir araya topladığında artık bütünde insan elde etmiyorsun.ya biraz fazlası ya biraz eksiği oluyorsun.
uykusuzluk+açlık+yorgunluk+****+****+sınav+vs vs gibi durumları bir araya getirip benle toplayıncada insan elde edilmiyor.
işte o yüzden nefret edilesi davranışlar sergilemiş olabilirim zira algılarım biraz kapalıydı.
bunun en büyük kanıtı bamya yermisin sorusuna tabi dedim çünkü beynim onu barbunya olarak decode etti o anda. sonra yemeği görünce gözlerim kulaklarımdan daha güvenilirdir her zaman, ve gerçekle yüzleştim.
tek yemekten hoşlanmadığım yemektir bamyaaaaa.
 yani demem o ki ben dana olsam neyse eşek olmuş olabiliri. salak salak davranmış olabilirim. gıcıklık yapmış olabilirim. o ben değilimdim içime karakutu kaçtı.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder