3 Ocak 2011 Pazartesi

kendimi kitaplarıma gömmüş durumdayım. dışarıda ki soğuk havaya rağmen odamda kaloriferin bütün sıcaklığını hissedebildiğim miderimde , odamın sevdiğim bütün özelliklerini görebilecek şekilde oturarak kitap okudum. bütün hafta sonu neredeyse uyumak ve yemek yemek dışında yaptığım şeyi böyle dile getirebiliriz. kitap tan mola verdiğim zamanlarda projelerimle uğraştım. kimileri bunun delilik olduğunu düşünebilir. ama huzur veriyorsa, tanıdık eski bir kokuyu duyduğunuz daki o hissi veriyorsa neden deli olmaktan gocunayım ki.
çünkü  bunda kötü bir yan göremiyorum:)kesinlikle şu anda şu yazıları yazdığım bu oturduğum köşeye aitim:D
ve sadece bu köşe değil bu köşeden görebildiğim sıcaklığını hissedebildiğim heyşeye aitim.
yerde ki kilimim, içinde kitaplarımı, cdlerimi, hatıralarımı barındıran kalender gösterişsiz kitaplığım, duvara yaslanmış elime aldığımda avalara uçtuğumu hatırladığım gitarım, duvardaki ağaç dalından sarkan ipte sallanan iki çocuk figürü, mantar panom ve üzerinden bana gülümseyen iki küçük kız, hem aynı hemde bir o kadar farklı iki küçük kız:), gerçekten inanılmaz derecede rahatsız, insanı fıtık edebilecek yatağım onun altından gözüken üzeri uykusuz karikatürleri ile kaplı içi ıvır zıvır dolu kolim, bir yanda kızların doğum günü hediyesi olan tuvalim ve ismini sürekli hatırlamakta zorlandığım tuvali üzerine koyduğun tahta sıpamsı şey:D , üzerinde lila çiçekler olan beyaz zarif saksım ve içinde baharı bekliyen orkidem....
bir tek şey eksik.
üstü silme tarçınlı sahlep ve dışarda kar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder