25 Ocak 2011 Salı

hatamın tamamını göz önüne aldığımda şu an bazı kısımları tekrardan yaşadığımı ve döngümün yeniden başladığını görüyorum. burda beni sevindiren kısım eğer döngü gerektiği gibi devam ederse çıkıcağımız düzlük çok güzel. ama eğer sonsuz döngüye girdiysem hep böyle döngüm başlayıp sonlanacaksa o zaman bu can sıkar. ben bu düzlüğe çıkma kısmını nasıl stabil hale getiricem. bütün hayatım döngümü tekrarlamakla mı geçecek . aslında döngümün başa tekrardan sarmasının sebebini de biliyorum. yani normal şartlarda 25.derece oda sıcaklığında olmadı elbette. tetikleyici şeyler oldu. ama her zaman beklenmedik şeyler olacaktır değilmi. neyse büyük dünyada ki küçük hayatımda globalleşmenin acısını çekmeye devam edeyim. keşke dışarda ki dünyanın ne kadar büyük olduğunun farkına varmasaydım. keşke . bu sayede ne kadar küçük olduğumu anlamazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder