6 Ocak 2011 Perşembe

işte susam sokağı....

Yoksa bu gördüğüm  master qui gon jin mi :D
güzel bir uyku gibisi varmıdır ya .
Vardır o güzel uykudan sabahın aydığınlığında uykunu almış vaziyette uyanmak:)
O kadar uzun zamandır uyumuyormuşum ki adam akıllı meğer rüya görmeyi unutmuşum.
Rüyam güzel olduğu kadar bir o kadar da öğretici idi. ben konuşmak çatır çatır ingilizce bir ara:)
nasıl bir bilinç altım var anlamadım arkadaş demekki ilk okuldan beri verilen bir türlü su yüzüne çıkamayan yılların birikimi kendini gece rüyalarda gösteriyor ne diyim:D
bir ara uykum bölündü arkadaş gelmişti yanıma bir şeyler sordu ona ingilizce cevap verdim rüyanın etkisi ile sonra bir uyandım duruma zorlamam gerekti kendimi:D
hazır rüyalardan laf açılmışken dün bir rüya daha gördüm ama bu daha çok gündüz gündüz kaloriferin dibinde sızma eylemi sonrasında gerçekleşen gündüz düşleri gibiydi.
ama oldukça gergin bir ortamdı. rüyamda şu anki halim seyrederkene ankara hukuk fakültesini kazandığımı öğreniyorum:) oldukça ilginç olması bir yana.
rüyamda yanımda ne kadar kişi varsa anam babam arkadaşım sevgilim herkez bu konuda inanılmaz sevinçli.
çıldırıcam ben ama. ya ne saçmalıyorsunuz diyorum olurmu öyle şey niye gidiyim oraya ne işim var burada iyi diyorum ama herkez gülüyor suratıma ya ne güzel kazanmışın git orda oku diyorlar.
çıldırtıyorlar beni.bir de sevindirikler ki temelli gerdiler beni. ben sokaklarda yürüyorum ordan oraya koşturuyorum otobüslere tramvaylara biniyorum . her  gittiğim yerde sevinen bir tanıdık karşıma çıkıyor.
ve onları ikna edemeden ben gene başka bir yere geçiyorum.

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder