29 Ocak 2011 Cumartesi

adam

büyük stadyum gibi bir yerin tribünlerindeydim. her yer bomboştu ama ileride ki adamı görüyordum. ona yaklaştım üst katlardaydık. yanına geldim ve elinde kocaman bir kek vardı aslında daha çok kinder süt diliminin keki gibiydi değişik bir şekli vardı. onu alıp alanını ölçmem gerekiyordu. adamın ne kadar aşık olduğunu anlamak için gerekliydi bu. bir kısmını o bir kısmını ben alıp ölçecektik alanını. ben ölçmek için bir parça kopardım yaklaşık olarak yarısıydı ama çok düzensiz bir şekilde kopmuştu üçgen desen değil kare desend değil kenarları girintili çıkıntılı bazı yerleri parabolik ama genede dilimlenmiş bir yuvarlak pasta gibi .alıyordum ve alanını hesaplamaya çalışıyordum . sonra ilerleyen dakikalarda tekrar yapmak zorunda kaldım aynı şeyi .adam diyordu ki bana alanı ölçmen lazım ne kadar aşık olduğunu ancak o zaman anlarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder