21 Aralık 2010 Salı

You can dance you can jive

korkularıma yol verdim gelin buyrun sizde geride kalmayın çekinmeyin gelin. hiç bu kadar cömert olmamıştım. hazır hepiniz buradayken bir konuşalım değilmi. her zaman bu kadar kalabalık olmuyorsunuz. teker teker gelmeyin buyrun hepinize yer var.
ama baştan söyliyim oldukça umursamaz davranıcam hepinize hiç birinize pabuç bırakmaya niyetim yok dua edin başım meşgul işim var gücüm var.
biraz keyiflenelim diye dancing queen açtım abba dan  you can dance you can jive having a time of your life...
ve ayrıca şarkı söylemeye bayılırım ben hatta bir zamanlar hayalimdi bir yerlerde çıkıp şarkı söylemek ama nedense kendimi küçük görme beğenmeme bir şeylere burun kıvırmaya başladım başlayalı insanlara öyle olduğunu göstermekten hep kaçtım:) o yüzden çıkıpta şarkıları batırınca içim acır ne yaptın gene bir leşim oldu derim içimden:D
bunlar gereksiz ayrıntılar ama bu günün önemli olayı yaşam pınarımın yazı yazmaya ve okumaya başladığının benim için resmi bir hal almasıdır. bizzat benimle internetten yazışarak konuşmuştur. neredeyse gözlerim doldu ne diyim daha dün gibi ağzından çıkacak ilk kelimeye bakardık , kocaman bezli kıçını kaldırıp paytak paytak yürüyecek mi derdik şimdi geçmiş karşıma yazı yazıyor okuyor.
abartma demeyin yazı medeniyetin simgesidir. ve yaşam pınarım sonunda medeniyete ayak bastı bence kendisi yazmadan öncede kurduğu cümlelerle oldukça medeni bir insandı ama olsun dünya tarihi onu artık sayfalarına medeniyete adım attı diye geçiriyor hem dünya tarihi hem milli eğitim bakanlığı:)
a de bakayım a bir de y de y şimdi birde ı oku bakayım ayııııııııı:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder