15 Aralık 2010 Çarşamba

limit sonsuza doğru.

bu dünya üzerinde sonsuz olan bir şey varsa oda sorun ve sıkıntıdır. her zaman mutluluk , güzellik  hemencecik geçer bu kadar az olan bir şey unutulur çabucak ve sorunlar patır patır gökten yağar.
yağdır mevlam sorun desen bu kadar yağmaz.
ve sen ne kadar çabalar gerilirsen o kadar fazlasını isterler senden.
sen bunalırsın ama daha fazlasını yapmadığın için suçlanırsın.
zırt mesaj atmadın.
zırt aramadın.
cep telefonun dan nefret etmekle kalmıyorum bunu bulan adama sövüyorum şu anda.
lütfen mektupla haberleşin benimle.
lütfen imkanınız varsa bana güvercin yollayın.
hatta bir ateş yakın dumanla anlaşalım.
insanların teknolojinin bokunu çıkarmasını anlamıyorum arkadaş.
facebook  ta ilişki durumumu güncellemeden başgöz olamıyorum , sn başına 300 karakter mesaj yazamassam sevdiğimi anlatamıyorum. ben böyle teknoloji kullanıcısına yılın koyunu ödülünü vermemde ne yaparım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder