22 Eylül 2012 Cumartesi

21 Eylül 2012 Beirut İstanbul


Al sana albüm kapağı Beirut.

O değilde konser cok güzeldi, Ama hiç bilmeden tek bir şarkısını bile
dinlemeden gelmiş olanlar ayrı bir olaydı, Arkamda oturan mal mal konuşan,
Beirutu AC/DC ile karşılaştıran hödüğe de ayrı ca uyuz oldum.
Bunun haricinde ister bilsinler ister bilmesinler önemli değil,
Bütün konser alanının hınca hınç dolu olması ve konserin olukça coşkulu ve eğlenceli geçmesi
çok güzeldi. Benim açımdan beklenin üstündeydi.
Ben kişisel olarak çok keyif almayı zaten bekliyordum ama kitlesel olarak bu kadar beğenildiklerinden
haberim yoktu, Dünde bunu öğrenmiş oldum.
Ayrıca türk milletinin ısrarcı kişiliği, ve birdaha bir daha cılığı sayesinde adamları konser bittikten sonra iki kere daha sahneye çıkartmayı başarmış olmakta gecede unutulmayacak bir anı kazıdı aklımıza :)
Eminim grupda bu durumu unutmayacaktır. Çünkü En son çıkışlarında Zach duruma olan şaşkınlığını gizleyemeyerek baya bir güldü ve ne diyecegini bilemedi :)
 Uzun sözün kısası çok güzeldi, ıyıki gittim ve kaçırmadım..
Bir daha olsa bir daha giderim ...

Note: Gulag orkestar dan Rhineland ı çalmamış olmaları bile canımı sıkmadı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder