25 Ağustos 2011 Perşembe

Strawberry fields:)

rüya gibi geliyor, rüya gördüm belkide iki gün boyunca:)
Ama hayır o öpücük rüya olamazdı:)
Ben ne çok şey yaptım onunla ilk kez.
İlk kez onunla faytona bindim.
İlk kez onunla deniz kenarında güneşlenirken bira içtim,
İlk kez onunla Gençlik parkına gittim,
İlk kez onunla kuğulu parka gittim.
İlk kez onunla Zundaya gittim,
İlk kez onunla yüzük taktım:)
İlk kez ona atkı ördüm hemde ben bir atkı tamamladım(Bu tarihte ilktir, genelde yarım bırakır anneme devrederim ama sırf ona vereceğim için hepsini kendim ördüm)
İlk kez onunla iki kişilik bir hayal kurdum.
İlk kez evlenmek çoluk çocuk sahibi olmak gibi uzun vadeli planlar beni korkutup kaçırmadı.
İlk kez neredeyse pembe panjurlu evimizin bile hayalini kuracak duruma geldim.
İlk kez birini hayvanat bahçesinde öpüp durdum ve bu durumda neredeyse kalp krizi geçirecek kadar heyecanlandım:)
İlk kez bu kadar  ilk yazacak kadar kendimi kaptırdım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder