31 Ağustos 2011 Çarşamba

sirinlemek

Bu gün tekrardan anladığım bir şey varsa oda benim hiç bir zaman büyümeyecek olmamdır.
Bayramda çocuklarını sinemaya götürmüş o sinema salonunda zorundalıktan oturan ebeveynlerin aksine o salonda ki yaş ortalamasını artıran yegane iki insandan biri olmanın haklı gururu içerisinde olsam mı bilemiyorum. 
Ama çok müthiş bir şirinleme yaptım bence:) Bende uslu bir çocuk oldum ve şirinleri gördüm bu gün:) 
Ne kadar da  tatlılar:) Filmi izlerken bir kere daha animasyon sektörü karşısında başımı öne eğip bir selam vermekten kendimi alamadım:) Ki bizim kuşak bilir şirinlerin eski versiyonunu , ah nereden nereye dedim:) Neyse işin özü ben beğendim ama çok şirindiler ne yapayım:D
fragmanın videosunu şirinleyin. 
Filmde şirinlerin bir çok kelime yerine şirinlemek şirinsemek, gibi sadece şirin kelimesini kullandığını ve bunu yaparken birbirlerini anlamakta hiç zorluk çekmediklerini gördüğümde aklımda şu geçti, gerçekten bazen kelimelerin hiç bir anlamı yok, kelimelere, sözcüklere gereğinden fazla anlam yükleyip onlara fazla değer vermek belkide insanların birbirini daha fazla yanlış anlamasına yol açıyor. Sadelikte huzur var belkide:D yani bazen sevdiğinizin gözlerine bakıp seni seviyorum demek yerine şaşkınlıktan seni şirinliyorum deseniz sizce sizin ona sevdiğinizi söylemeye çalıştığınızı anlamaz mı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder