1 Kasım 2012 Perşembe

Kurban-Episode1








Aslinda episode 1 de Istanbul'dan Ankara ya olan o muhtesem yolculugumdan
hatta o yolculuk esnasinda otobus'un ultra zayif wi-fi sinyalleri ile telefonumdan internete baglanip bloga yazmaya calistigim anlardan bahsetmeliydim ama, bayram esnasinda bana bu yolculugu unutturan bir arkadasim vardi ki episode 1'e girmeyi haketti.

Ben him him oksuruk tiksirip hastaliktan geberirken akdenizin bu guzel manzaralarinda sefa suren arkadasimin tacizlerine maruz kaldim. ( hayir  bende cografik acidan akdeniz deydim ama nedense ben karasal iklimin kollarinda soguktan tirtirtitriyordum ''herkeze kavun yedirdin bana da yedirdin kelek" durumu) Bu kurban bayraminin en buyuk kurbani ben oldum sanirim. Ama elime dusmeyin gencler, intikamim aci olabilir:)
 
Neyse orada hasta hasta kivranirkene boyle fotograflar gorunce biraz cildiriyorsun ama
saka maka cok da guzel mis bir gun gidecegim Mersin'e yengec bira da yapacagim!

Stevie Nick - Edge of Seventeen

Fleetwood Mac- Go Your Own Way
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder