4 Mayıs 2012 Cuma

sessizlik

Boyle rahatsizlik verici sessizliklerin yasandigi insanlarin yaninda duyulan rahatsizligi bilir misiniz.
Boyle garip gorunmez bir gerginlik sanki iki tarafida karsilikli yuksek gerilime baglanmissin gibi.
Konusmak cozer belki diyecegim ama neyi cozecek ki,
Kadinin benden cokta hoslanmadigi gercegini degistirmeyecektir zannimca.
Zira bir sey konusacak bir sey paylasmiyoruz cunkum:)
Oysa ben butun bu gerginlige ragmen seviyorum:)
Ama nasil baslarsan oyle gider dedikleri dogru, bastan sinirlar koyunca
sonradan kaldirilmiyor kolay kolay:)
Isin garip tarafi normalde beni sessizlikler rahatsiz etmez hatta cogu zaman huzur verir.
Gereksiz konusmalar yapmaktan alikoyar insani
ama onunla oyle olmuyor, kaynaginin nereden geldigini anlamadigim bir gerginlik yayiliyor ortama.
Hele ki ikimiz karsilikli kaldigimiz zaman.
Bel ki de karsimda ki insana pozitif enerji yaymiyorumdur:)
Ne bileyim bu konuda bu kadar kafa yormakta ne kadar mantikli:)
Ama yormus bulundum:)
Kendi icimde en azindan sessizligi bozmus oldum.
Cunku ne kadar onem vermiyor musum gibi gozuksede veriyorum.
Ben de boyle bir insanim iste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder