5 Kasım 2011 Cumartesi

İş başa düştü

Yerde aradığımı gökte buldum gibi bir şey oldu. Tam da istediğim işi  buldum. Ama her zaman ki gibi ilk tanıştığım insanlar ile arama koyduğum mesafe burada da kendini gösterdi. Ve sonra düşündüm ben ki bunca yıl oradan oraya giderken hep kurulu düzenlere alışmış bir insanken çok da girişken bir insandım. Oradan girer buradan çıkar birileri ile konuşurdum. Hata yapmaktan korkmaz ki sıkça da hata yapardım. Ayrıca muhakkak fikirlerimi söylerdim. Sanırım o zamanlar geride kaldı da neden geride kaldı onu tam anlayamadım.
Bütün bu alışma faslı dışında iş yeri, iş ve çalışma ortamı çooooooooooook güzel. Nazar değmesin dadından yenmeyecek cinsten. Zor evet çok zor ama çok güzel.
İstanbulun ne melem bir yer olduğuna girmek istemiyorum. zira neredeyse haydarpaşaya gidip denize doğru istanbul sen mi güçlüsün ben mi güçlü diye bağıracam o moddayım. O derece gerildim trafiğinden bilmemnesinden. Birde insana yardımcı olacak birileri olmayınca daha da geriliyor insan.
Neyse işte İstanbula taşınayım bilmemne demekle olmuyormuş. bildiğin göt istiyormuş istanbula gelmekte çalışmakta  böyle bir yerde ama yapacağım:)
Vazgeçmeyeceğim, bilinç altımın bütün demoralize çalışmalarına rağmen yapacağım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder