14 Kasım 2013 Perşembe

Dogal Bakim

Lush Turkiye
Bir suredir sivilce manyagi olup mayin tarlasina donmus olan yuzumu duzeltmeye calistigimdan dolayi dogal ve faydali urunler konusunda baya arastirma yaptim. Ve internette bir cok blogda ve sitede methini cok duydugun Lush'i denemeye karar verdim.
Lush dogal ve tamamen el yapimi urunleri ile unlu bir marka. Bunun yaninda butun urunleri organik degil. Bildiginiz gibi organik sertifikasi almak o kadar kolay degil. Urunler ambalajli degil. Kutulari geri donusumlu bu yuzden biten kutulari magazalara geri goturdugunuz zaman geri donusumune katki saglamis oluyorsunuz.
Marka urunlerini hayvanlar uzerinde test etmiyor ve urunlerinin icinde paraben parafin gibi bir cok urunun icerigine  raf omrunu uzatmak icin konulan ve cilt doktorlarinin kesinlikle onermedigi tarzda maddeler yok.
Cilt bakimi, banyo dus icin gerekli seyler, erkekler icin gene erkeklere has kokular iceren dus jelleri, tras kopukleri, parfumler, vs gibi bir cok urun mevcut.
Ayrica gorevlinin dedigine gore youtube'da urunlerin hazirlanis videolarida varmis ama benim daha bakmaya vaktim olmadi.
ilk resimdeki dus jeli ile yikaninca ayni pamuk seker gibi, big babol sakiz gibi kokuyorsunuz 90 cocuklarinin hatiralarini depreştirecek cinsten :)

Not: Cok isterdim sponsor olmus olsun Lush bana ama bu post reklam değil maalesef, reklam ne gezer la bu blogda. Hosuma gitti paylasayim dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder